PDA

View Full Version : Cowboys vs Vikings



fishermanwife
01-14-2010, 05:08 PM
Ok the game is approaching and I want to see who out there believes the Cowboys will defeat the Vikings and send Farve home packing for retirement forever FINALLY!!:Smack:

My vote of coarse is for the Cowboys.. :Envious:


Where do you stand?

fishermanwife
01-14-2010, 05:12 PM
oops wrong section.. Please move to sports section. :Embarrassed:

troutdog
01-14-2010, 05:16 PM
I think we will see the really cowboys this weekend, lets see if Romo can actually lead the team while on the road in a hostile environment.

Every year is a good year as long as the cowboys or raiders don't win the superbowl! :LOL:

I hope you enjoy the game, eventhough I HATE the cowboys I wish you and your team good luck!


TD

Frenchy
01-14-2010, 05:49 PM
HMMMM lets see romo in a dome where the vikes are pretty much unbeatable.1 for the vikes

jared allen coming off the end to harass romo. 1 for vikes

vikings reciving core vs a good cowboys secondary. even

cowboys good run defense vs adrain petereson ill give it to the cowboys but just barely ap will bust a big run or two

BRETT FARVE angainst the world. 1 more for te vikes

Cowgirls pass rush w ware advantage cowboys

FINAL SCORE 3-2 vikings

FINAL SCORE IN THE GAME 21-17 VIKINGS SORRY ROMO

IncredibleHuck
01-14-2010, 05:51 PM
Vikings will win 34-21

Troutman65
01-14-2010, 05:51 PM
My vote is for the Vikings of corse. I bet you never saw that coming . :LOL:

The Cowgirls played well last weekend . I am sure they are going to be giving it their all on Sunday .

The Vikings have the home feild advantage . Bret & the team have had a great year.

Who ever wins they will have earned it .

Go VIKINGS :!!!::!!!::!!!:

coty
01-14-2010, 07:14 PM
I would have to say the vikings:Thumbs Up:

rollinblackout
01-14-2010, 07:35 PM
cowboys!!!!!

bassmaster5529
01-14-2010, 08:07 PM
cowboys suck. they beat my beloved EAGLES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

fishermanwife
01-14-2010, 08:25 PM
Thank you rollinblackout... Your vote counts.. :LOL:

bassmaster.... If the Cowboys SUCK and BEAT your TEAM.. the dreadful Eagles then what does that make of your team?


Troutman65- I figured you would go with the Vikings.. To the best luck of you and your team... Don't take it too hard when Cowboys win..

No doubt will this be a close and stressful game for me.. I may have to start having a few drinks tomorrow just to calm my nerves for Sundays game:Secret: :LOL:


GO COWBOYS!!!!

fishincrave
01-14-2010, 11:02 PM
Going with the vikes this week

KaliDawgFan
01-15-2010, 06:14 AM
cowboys suck. they beat my beloved EAGLES!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

3 times...Go Cowboys!

tpfishnfool
01-15-2010, 07:59 AM
Only two things come from Texas... And you dont look like no Steer!!!

King Halibut
01-15-2010, 04:13 PM
Gotta go with Favre and my VIKES!!!!!
Tough to beat at home.
Eight going to the PRO Bowl for a reason!

evalrez
01-15-2010, 04:36 PM
Im gonna have to go with the Vikings. Sorry, Cowboys are gonna get owned. Final Score: 42-21 Vikings.

On a side note: GO CHARGERS!!!

Seņor.Chilax
01-15-2010, 04:56 PM
go cowboys!!!

The Angler
01-15-2010, 05:04 PM
Ill give the cowboys the dubbya here. There defense is playing really hard J Dubb is going to shut donw Peterson. Oh yea dont forget Peterson has TIKI BARBER Syndrom. He seems to fumble the ball for no reason at all:EyePop:

rollinblackout
01-15-2010, 09:36 PM
im gonna post this here cuz it seems like the cowboys are the underdogs but i think we can take the NFC.

troutdog
01-17-2010, 11:57 AM
14-3 Minn, so far so good! :Twisted:


TD